Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

ΜΠΑΤΣΟΣ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΕΠΑΙΖΕ... ΤΟΝ ΣΕΡΙΦΗ ΚΑΤΑ ΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑ


"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01686 ] [ 2010.10.21 00:00 ]





Διαβάστε την καταγγελία που ακολουθεί...


"ονομαζομε Ζ. Γ. ΕΤΩΝ 41 ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΡΟΔΟΥ..σημερα στις 18:30 πηγα στο α.τ. ροδου και συγκεκριμενα στον αξιωματικο υπηρεσιας για να καταθεσω μυνηση στην εν διαστασει συζυγο μου για παραβιαση δικαστικης αποφασης επικοινωνιας με την ανηλικη κορη μου με την παροτρυνση του διοικητη του α.τ. τον οποιον και επισκευθηκα το πρωι..βρηκα λοιπον τον εν λογο αξιωματικο σε ενα καναπε του τμηματος να πεζει με το τηλεκοντρολ της τηλεορασης οταν λοιπον του ειπα τι ηθελα μου απαντησε με πολυ αποτομο τροπο οτι δεν σου κανω την μυνηση για τον λογο ακουσατε ακουσατε οτι ειχα ξαναπαει και κατεθεσα μυνηση πριν 15μερες και οτι εγω με καραγκιοζιλικια εγω δεν ασχολουμε οτι ειμε 25 χρονια στην υπηρεσια ..επιμεινα και μου απαντησε οτι δεν γουσταρω ρε να σου κανω την μυνηση πηγενε οπου θελεις και διαφορα αλλα του τυπου σεριφη..ειμε πνυγμενος στην δουλεια γελοντας ειρονικα και συνεχιζοντας να πεζει με το τηλεκοντρολ. περασε εξω ρε και διαφορα αλλα ..πεταξτε τον εξω μπροστα στα εβροντιτα ματια 4-5 νεαρων αστυνομικων και του δικηγορου μου ο οποιος και κατεβηκε στο τμημα μετα απο κληση που του εκανα και αρκετη ενταση στο τμημα διοτι του ανεφερε για παραβιαση καθηκοντος και αρχησε τα του ειδους με απειλης και διαφορα αλλα..στο τελος πηγα στο γραφειο του δικηγορου μου γραψαμε την μυνηση και πηγα κατω να την καταθεσω ..μου ειπε πως ειναι η τελευταια φορα που στην κανω εγω ..κλπ.και οταν θα με βλεπεις εμενα θα φευγεις..σημειωση τον κυριο δεν τον γνωριζω δεν εχω προηγουμενα..ο δικηγορος μου με παροτρινε να χαμηλωσω τους τονους σε αυτο ..το θεμα ..αλλα εγω επειδι ο εν λογο σεριφης ετοιμος για συνταξη αξιωματικος επειδι εκει δεν ειναι του παπου του το μαγαζι ..επειδι με προσβαλει η συμπεριφορα του σαν προσοπικοτητα ..επειδι λυπαμε ακριβως για την καταντια αυτην που ειδα σημερα που αν εδεινα το βιντεο θα πεζοταν σε ολα τα αθηναικα καναλια και θα γελουσε ολος ο κοσμος με τον σεριφη.επειδι εγω εκει πηγα για πολυ συμαντικη μου υποθεση και για δικαιωμα που το κερδισα με αγωνες και οχι να ακουω τα σχολια και τις προσβολες του απαραδεκτου σεριφη ..πριν καταφυγω στην δικαιωσυνη ηθελα να το δημοσιωποιησω ..ας παει σπιτι του ο ανθρωπος αμα βαρεθηκε ..ειμε φορολογουμενος πολιτης εχω δικαιωματα τα οποια και γνωριζω και δεν επιτρεπω να με προσβαλουν βαναυσα ..το τηλεφωνο μου ειναι το 6944658699.. ευχαριστω που μου αφιερωσατε τον χρονο σας ..θα ηθελα να ειχαμε σας παρακαλω μια επικοινωνια.."


ΠΗΓΗ:







Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΡΑ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΕΝΩ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΔΡΑ ΠΟΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΕΝΤΟΛΕΩΝ ΤΟΥ